Profitnövelő Marketingprogram

Mi ez a Profitnövelő Marketingprogram?

Egy cég marketingjének erősítése, más projektekhez hasonlóan, a tervezéssel kezdődik. Az remek, ha a tervek elkészülnek, de a tervek még csak költséget jelentenek, bevételt csak azok a tervek hoznak, amik megvalósulnak.

Nagyon fontos! Nem szabad megfeledkezni az értékelésről. Vannak jó és vannak rossz tervek, illetve a végrehajtás során is elkövethető számtalan hiba. Ezért fontos, hogy értékeljünk minden marketing programot. A jó megoldásokat továbbfejleszthetjük, a hibákat kijavíthatjuk. Így lesz cége marketingje egyre erősebb.

A Profitnövelő Marketingprogram valójában cége marketing tervének elkészítése és megvalósítása, olyan eszközök és ötletek felhasználásával, amik garantáltan növelik cége ismertségét, forgalmát, a vevői elkötelezettségét.

A Profitnövelő Marketingprogram végrehajtása után cégének piaci helyzete érezhetően erősebb lesz, értéke megnő. A Profitnövelő Marketingprogram elindítja azon az úton, aminek a végén piaca meghatározó szereplője lesz.

Remélem, megérett önben az elhatározás, nem halogatja tovább a döntést, és elkezdi erősíteni cége marketingjét.

Hogyan kezdjen hozzá?
Továbbolvasva megtalálja az összefoglalóját a Profitnövelő Marketingprogramnak. Hónapról-hónapra leírjuk az elvégzendő feladatokat. Ha feliratkozott hírlevelünkre, akkor további részletekbe is beavatjuk. Megismertetjük különböző marketingeszközökkel, ötletek tömegével állunk elő. Ebből „csak” ki kell választani, mi kerüljön megvalósításra. Garantáljuk, hogy beindul az ön fantáziája is! Ötletekben nem lesz hiány.

Ki fogja az ötleteket megvalósítani?
A Marketingosztály szívesen elvállalja a kivitelezést, ezt a kérdést nyugodtan kipipálhatja. Ami ebben a legjobb, hogy cégének az egész nem kerül többe egy marketingasszisztens bérköltségénél!

A külső kontroll
Mi képesek vagyunk a cégét kívülről látni, onnan, ahonnan a vevők is látják. Könnyebben észrevesszük a hibákat, egyfajta kontrollt gyakorlunk, amire egy belső alkalmazott soha nem lesz képes.

Hónapról-hónapra az erősebb marketingért:

1. Hónap.  Kiderítjük, hol helyezkedik el a vállalkozás a piacon
- Táblázatot készítünk a cég termékeiről/szolgáltatásairól, és összeszedjük minden előnyét.
- Olyan réspiacot keresünk, amit érdemes lehet megcélozni.
- Táblázatot készítünk a célpiacról. Összegyűjtjük a célcsoportok tulajdonságait, hogy tudjuk, kihez beszélünk a hirdetésekben.
- Vajon most a legjobb helyeken jelennek meg a hirdetések?
- Elkezdjük mérni a reklámok hatékonyságát
- Megvizsgáljuk a konkurenciát. Táblázatot készítünk az erősségeiről, gyengeségeiről.

Cél: A vállalkozás pozícionálása.

2. Hónap. Munkára fogjuk a vevőadatbázist
- Ha nincs vevőadatbázis, akkor hozzáfogunk az elkészítéséhez.
- Ha van, akkor a vevőket besoroljuk a korábban megbeszélt célcsoportokba.
- Egy visszautasíthatatlan, exkluzív ajánlattal visszaszerezzük az elvesztett vevőket. 
- Ha van valami, amit nem értünk, akkor azt megkérdezzük a vevőktől.

Cél: Megtudni, miért veszítettünk el eddig vevőket, és lépéseket tenni a visszaszerzésükre.

3. Hónap. Növeljük az eladást a meglévő vevőknek
- Kiegészítő termékek, követő termékek, termékcsomagok kitalálása és eladása.
- Újravásárlás gyakoriságának növelése.
- Elkötelezettség növelése
- Törzsvásárlói program
- Vevőszerzés elégedett vevők ajánlásai által.
- Új árképzési módszerek. Könnyen és nehezen összehasonlítható termékek árazása, csomagárak, bérletek.

Cél: A vevőkör aktivizálása.

4. hónap. Az eladástechnika javítása
- Próbavásárlás
- Eladástechnika, tárgyalástechnika oktatás.

Cél: Minden vevőnek többet adjunk el annál, mint amennyit eredetileg vásárolni szeretett volna.

5. Hónap. Beindítjuk a nagyüzemi vevőgyártást
- Kitaláljuk a folyamatosan működő vevőtoborzó módszereket.
- Megtervezzük a visszautasíthatatlan első ajánlatot.
- Bevetjük a vásárlásösztönző eszközeinket.
- Bizalmat építünk. Garantáljuk az előnyöket.

Cél: Megtalálni a módszert, ami a lehető legtöbb érdeklődőből farag elkötelezett törzsvásárlót.

6. Hónap. A vevőgyártó nagyüzem nyersanyagellátása
- Ha a nagyüzem működik, elkezdjük reklámozni, hogy minél több potenciális vevőt alakíthasson törzsvásárlóvá.
- Összeállítjuk a média portfoliót. 
- Többlépcsős direkt marketing kampányt indítunk.

Cél: A nyereséges hirdetési struktúra felállítása.

7. Hónap. Értékesítési honlap elkészítése.
Részletek: www.kellegyweblap.hu

Cél: Olyan weboldal elkészítése, ami nem csak önmagáért létezik, hanem célja a profit termelése.

8. Hónap. Értékesítés új csatornákon.
- Keresztmarketing kuponokkal.
- Kitelepülések rendezvényekre.
- Részvétel kiállításokon.
- Termékállvány készítése, amin a szűkített választék megjelenhet, idegen üzletekben is.
- Régi ügyfelek, mint a cég ügynökei.

Cél : Egyre több helyen megjelenni, ezáltal növelni az ismertséget és az eladásokat.

9. Hónap. Láttassuk magunkat profinak!
- Egységes saját arculat kialakítása, eladótér, kirakat, céges anyagok, dolgozók.
- Vásárlásösztönzők, akciók megjelenése az eladótérben.
- Figyelemfelkeltő, egyedi, csak a cégre jellemző csomagolás tervezése.
- Ügyfélszolgálat, recepció felállítása.
- Reklamáció kezelés szabályainak leírása.
- Arculati könyv elkészítése.

Cél: A cég minden olyan pontját tökéletesíteni, amivel a vevők kapcsolatba kerülhetnek.

10. Hónap. Ingyenreklám a médiától
- Sajtóközlemények készítése, sajtótájékoztató összehívása. Ha nincs mit bejelenteni, akkor alkalmat generálni (jótékonyság, sportesemény)
- Szakértői cikkek, terméktesztek megjelentetése.

Cél: Kiemelni a céget a konkurensei közül, bizonyítani a célcsoportnak a hozzáértést, a tapasztalatot.

11. Hónap. Elkészítjük a következő szezon marketingtervét
- Készítünk egy marketingnaptárt, hogy folyamatosan fenntarthassuk a vevők érdeklődését.
- Hűségprogram kidolgozása.
- Tervek a holtszezon kivédésére.
- Összeállítjuk a marketing költségvetést.

Cél: A bevált eszközöket továbbfejleszteni, a hibákat kijavítani, és a következő szezonban egy még erősebb marketingtervet végrehajtani.

Hogyan tudom a Profitnövelő Marketingprogramot megvalósítani?

A program adott, belekezdhet egyedül. (Ebben az esetben feltétlen iratkozzon fel a Profitnövelő Marketingprogram levélsorozatra, ami további ingyenes támogatást ad a megvalósításhoz! )

vagy

Belefoghat a Marketingosztály támogatásával. Ha ezt a verziót választja. Garantáltan végigmegyünk önnel a program minden pontján, és nem csak ötletelünk, de az ötleteket meg is valósítjuk. Mindezt azzal a céllal, hogy a marketingre fordított költségek sokszorosan megtérüljenek.

Mekkora költséget jelent, a Profitnövelő Marketingprogram?

A program vázát ezen az oldalon elolvashatta, ha feliratkozott a program szerves részét képező Profitnövelő Marketingprogram levélsorozatra, akkor további információkat kap a teendőkről. Eddig a pontig teljesen ingyenes a szolgáltatásunk.

Sajnos azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy a kezdeti felbuzdulás után a marketing fejlesztésére tett önálló kísérletek elhalnak. Többnyire a következő okok miatt:

1. Időhiány: A legtöbben tele vannak ötletekkel, de az ötletek megvalósítása általában munka- és időigényes folyamat. Ezért az ötletek 90%-ának megvalósítása időhiányra hivatkozással elmarad.
2.  Bizonytalanság: Sokszor a legjobb ötletek azért nem valósulnak meg, mert nincs, aki visszajelzést adjon, hogy ez valóban jó. Ezért győz a régi bevált módszer, ami eddig is működött valahogy.
3. Ingyenesség: Furcsa, de mivel a Profitnövelő Marketingprogramot ingyen közzétettük ezért egy hónap elteltével már ön is úgy fogja érezni, hogy nem veszít semmit azzal, ha nem csinálja végig, hiszen nem került semmibe.

Ezt a három akadályt egy lépésben leküzdheti, ha a Profitnövelő Marketingprogram bevezetéséhez a Marketingosztály támogatását kéri.
Ha így dönt, akkor egy marketingmenedzser ott lesz önnel az ötletelésnél, aztán számol, tervez, árajánlatot kér, és a kész megvalósítási javaslatot leteszi az asztalra. Önnek csak igent kell mondani a megvalósításra. Tapasztalataink szerint ez hetente két órát fog igénybe venni az ön idejéből.

Ezért a szolgáltatásért nem kérünk többet, mint egy marketing asszisztens bérköltsége. Ha úgy gondolja, hogy ez nem sok azért, hogy cége marketingje egy másik dimenzióba kerüljön, töltse ki a Profitnövelő Marketingprogram támogatás kérése űrlapot!

.

Tegye meg az első lépést, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Töltse ki az űrlapot! << Itt az oldal alján.