Alapelvek


● Céltalan munka kerülése. Akin nem tudunk segíteni, azt hagyjuk.

 Nem hazudunk, mindig elmondjuk az ügyfélnek az igazságot, akkor is, ha mi hibáztunk.

 Nem okozunk kárt az ügyfélnek, akkor sem, ha nekünk ebből hasznunk származik.

 Lehetetlent nem vállalunk.

 Ha nem értünk egyet valamivel, azt szóvá tesszük.

 Ha az ügyfél továbbra is ragaszkodik hozzá, akkor végrehajtjuk, de csak ha nem okoz kárt neki.

 Tanácsot, ötletet ingyen adunk.

 Ha egy feladatra 15 perc alatt nincs megoldás, segítséget kérünk a szakembertől. (kollégától, külső szakembertől).

 Környezettudatos iroda. Amikor csak lehet, környezetbarát megoldást választunk.

 Nem szidjuk az ügyfelet. (Akkor sem, ha nem hallja.)

 Díjazás az elvégzett munka arányában, nem a bevétel növekedés arányában.

 Kötetlen munkaidő. Nem munkába járni kell, hanem elvégezni a feladatokat.

 Rendelkezésre állás ésszerű keretek között, marketing ügyekben.